„Stimate Client,
Vă informăm că, potrivit normelor legale în materie de cunoaștere a clientelei, R********n Bank, în calitate de instituție de credit, are obligația legală de a aplica măsuri de cunoaștere a clientelei pentru realizarea monitorizării continue a relației de afaceri, inclusiv de a examina tranzacțiile derulate de clienții săi prin conturile bancare pe care le operează. Astfel de verificări sunt realizate în mod uzual de către bancă, prin verificări care țin de declarațiile înscrise de clienți, tranzacții ordonate, declarații justificative, specificul afacerii respective, etc.
Prezenta solicitare este adresată având în vedere dispozițiile contractuale (3.1.3. din Condiții Generale de Derulare a Operațiunilor Bancare pentru Persoane Fizice) potrivit cărora R********n Bank are dreptul să solicite informații și/sau documente și/sau acorduri necesare îndeplinirii de către Bancă a obligațiilor legale ce îi revin (clauza făcând aplicarea dispozițiilor art. 25 din Legea 129/2019 cu modificările și completările ulterioare, art. 3 din Regulamentul BNR nr.2/2019, precum și articolele în legătură cu acestea) și prevederile Ordonanței de Urgență nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancțiunilor internaționale, cu modificările și completările ulterioare – în vederea asigurării obligațiilor legale ale băncii.”
„Vă rugăm să ne comunicați răspunsul dvs. complet în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea acestei informări.”
📛 Eduard Dumitrache: Un amic și-a propus să folosească doar cash. Anul trecut aproape tot ce a cheltuit cu reparația casei, concedii, cheltuieli alimentare le-a făcut cu numerar, bani scoși de la bancomat. Ei bine, la începutul acestui an a primit citiație de la bancă să explice ce a făcut cu sumele extrase de la bancomat. Sincer, mi se pare un început de supracontrol, este clar o politică de descurajare a plăților în numerar. Probabil dacă toate plățile erau online nu se întâmpla nimic. De menționat că toate intrările în contul lui erau legale și perfect controlabile. →
„Stimate Client,
Vă informăm că, potrivit normelor legale în materie de cunoaștere a clientelei, R********n Bank, în calitate de instituție de credit, are obligația legală de a aplica măsuri de cunoaștere a clientelei pentru realizarea monitorizării continue a relației de afaceri, inclusiv de a examina tranzacțiile derulate de clienții săi prin conturile bancare pe care le operează. Astfel de verificări sunt realizate în mod uzual de către bancă, prin verificări care țin de declarațiile înscrise de clienți, tranzacții ordonate, declarații justificative, specificul afacerii respective, etc.
Prezenta solicitare este adresată având în vedere dispozițiile contractuale (3.1.3. din Condiții Generale de Derulare a Operațiunilor Bancare pentru Persoane Fizice) potrivit cărora R********n Bank are dreptul să solicite informații și/sau documente și/sau acorduri necesare îndeplinirii de către Bancă a obligațiilor legale ce îi revin (clauza făcând aplicarea dispozițiilor art. 25 din Legea 129/2019 cu modificările și completările ulterioare, art. 3 din Regulamentul BNR nr.2/2019, precum și articolele în legătură cu acestea) și prevederile Ordonanței de Urgență nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancțiunilor internaționale, cu modificările și completările ulterioare – în vederea asigurării obligațiilor legale ale băncii.”
„Vă rugăm să ne comunicați răspunsul dvs. complet în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea acestei informări.”