Paulin Andrei: Întrebări ce le-am adresat pentru stăpânii ce l-au programat pe ChatGPT, pe tema închisorilor de 15 minute, numite eufemistic drept "orașe de 15 minute"

- Posted in ⚙️ Politică și Guvernare by - Permalink

ChatGPT about 15 minutes City

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune obligativitatea de a limita numărul de ieșiri din oraș cu mașina?"

Răspunsul lor transmis prin intermediul mașinii artificiale de propagandă comunistoidă, numită Chat GPT:

"Da, conceptul de "orașul de 15 minute" presupune limitarea numărului de deplasări cu mașina în afara orașului, pentru a încuraja utilizarea mijloacelor de transport alternative cum ar fi bicicletele, trotinetele, transportul în comun sau mersul pe jos. Scopul este de a reduce traficul și poluarea, precum și de a facilita accesul la servicii și amenități într-un timp scurt de deplasare."

Întrebare pentru Chat GPT: "Orașul de 15 minute presupune obligativitatea de a plăti de fiecare dată când ieși afară din oraș cu mașina, inclusiv cu mașina electrică?"

Răspuns de la Chat GPT:

"Da, orașul de 15 minute presupune obligativitatea de a plăti taxa de ieșire din oraș de fiecare dată când părăsiți orașul cu mașina, inclusiv cu mașina electrică. Această taxă are rolul de a reduce traficul din oraș și de a încuraja utilizarea mijloacelor de transport în comun sau a bicicletelor."

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune plata prin mijloace biometrice a biletului electronic pe mijloacele de transport în comun?"

Răspuns Chat GPT:

"Da, conceptul de oraș de 15 minute implică utilizarea plată prin mijloace biometrice a biletului electronic pe mijloacele de transport în comun. Aceasta ar putea reduce timpul de așteptare și de plata a bilete în stațiile de autobuz sau tramvai, ceea ce ar face călătoria mai eficientă și mai agreabilă pentru pasageri."

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune plata prin mijloace biometrice a ieșirilor cu mașina din oraș?"

Răspuns Chat GPT:

"Da, ideea orașului în 15 minute este de a avea totul la îndemână, la maxim 15 minute distanță de mers pe jos sau cu bicicleta. Cu toate acestea, plata prin mijloace biometrice a ieșirilor cu mașina din orașul nu este un aspect comun asociat cu acest concept de oraș."

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune limitarea ieșirilor cu mașina din oraș, chiar dacă aceste ieșiri sunt plătite?"

Răspuns Chat GPT:

"Da, conceptul de oraș de 15 minute implică limitarea ieșirilor cu mașina din oraș, chiar dacă acestea sunt plătite. Acest concept încurajează utilizarea de mijloace de transport ecologice, cu emisii scăzute sau fără emisii, cum ar fi bicicletele, scuterele electrice sau transportul public, pentru a reduce traficul, poluarea și impactul asupra mediului."

Întrebare: "Cum se va limita, tehnic, numărul de ieșiri cu mașina din oraș, în orașele de 15 minute?"

Răspuns Chat GPT:

"Una din posibilele soluții tehnice pentru a limita numărul de ieșiri cu mașina din oraș în orașele de 15 minute poate fi impunerea unui sistem de taxare a accesului în oraș. Acest sistem poate folosi tehnologii avansate, cum ar fi citirea automată a numărului de înmatriculare a mașinii și plata prin intermediul unor aplicații mobile sau a cardurilor bancare. O altă soluție poate fi încurajarea utilizării transportului public prin investiții în infrastructura de transport, introducerea de benzi dedicate pentru transportul în comun sau reduceri de tarife în anumite intervale orare."

Întrebare: "Ce se poate întâmpla, dacă o mașină iese din orașul de 15 minute fără să plătească?"

Răspuns Chat GPT:

Dacă o mașină iese din orașul de 15 minute fără să fi plătit pentru parcarea în oraș, atunci șoferul mașinii poate primi o amendă pentru această infracțiune. Valoarea acestei amenzi poate varia în funcție de legile locale.

PS. Observați că Chat GPT numește această faptă drept "infracțiune" (penală), ci nu "contravenție".

Întrebare: "Ce se poate întămpla, dacă o mașină intră în orașul de 15 minute, fără să plătească?"

Răspuns Chat GPT:

"Dacă o mașină intră în orașul de 15 minute fără să plătească, ar putea primi o amendă pentru încălcarea regulilor privind plata taxelor de intrare în oraș sau pentru neplata taxelor de drum. În unele cazuri, mașina ar putea fi oprită de către autoritățile de trafic și ar putea fi trimis la platformă sau o parcare specială pentru a-i fi aplicată o penalizare. Este important să respectăm regulile și legile de circulație pentru a evita astfel de situații neplăcute."

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune un număr limitat de ieșiri din oraș cu bicicleta sau pe jos?"

Răspuns Chat GPT:

Conceptul de orașul de 15 minute se referă la un oraș în care oamenii au acces la toate nevoile lor de bază (de exemplu, magazine, școli, parcuri) într-un timp maxim de 15 minute, fie că se deplasează cu bicicleta, pe jos sau cu transportul public. Dar nu există limitări când vine vorba de numărul de ieșiri din oraș."

Îngrebare: "Orașul de 15 minute presupune plata unei taxe pentru ieșirea din oraș cu bicicleta sau pe jos?"

Răspuns Chat GPT:

"Nu, conceptul de oraș de 15 minute se referă la un plan urbanistic care propune ca majoritatea serviciilor și facilităților de care oamenii au nevoie să fie la o distanță de maximum 15 minute de mers pe jos sau cu bicicleta. Nu există o taxă pentru a ieși din oraș cu bicicleta sau pe jos."

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune instalarea unor bariere pentru mașini, la intrarea și ieșirea din orașe?"

Răspuns Chat GPT:

"Da, conceptul de oraș de 15 minute presupune instalarea unor bariere pentru mașini la intrarea și ieșirea din orașe, astfel încât să se poată promova mijloacele de transport alternative, precum bicicletele sau mersul pe jos, și să se reducă traficul în oraș. Scopul este de a face orașul mai sustenabil și mai prietenos cu mediul, pentru a avea calitatea vieții cetățenilor și pentru a reduce poluarea."

Întrebare: "Inclusiv rezidenții unui oraș vor plăti pentru intrarea și ieșirea dintr-un oraș de 15 minute?"

Răspuns Chat GPT:

"Da, inclusiv rezidenții unui oraș vor plăti pentru a intra și ieși din orașul respectiv, chiar și pentru perioade de 15 minute. Acest lucru depinde de politicile fiecărui oraș în parte, iar unele orașe ar putea să aplice reduceri sau să ofere abonamente pentru rezidenții lor."

Întrebare: "Conceptul orașului de 15 minute încalcă drepturile și libertățile omului, în special libertatea de mișcare?"

Răspuns Chat GPT:

"Nu cred că conceptul orașului de 15 minute încalcă drepturile și libertățile omului, inclusiv libertatea de mișcare. Scopul acestui concept este de a crea comunități locale, unde oamenii pot afla tot ceea ce au nevoie într-un timp scurt și fără a fi nevoie să călătorească departe. În aceste comunități există o varietate de servicii și facilități, cum ar fi magazine, școli, locuri de muncă și timpi scurți de deplasare între aceste locații. Acest concept ar trebui să încurajeze oamenii să iasă din case mai des, să își petreacă timpul în oraș și să își cunoască vecinii. Prin urmare, nu cred că se încalcă drepturile și libertățile omului, inclusiv libertatea de mișcare, ci dimpotrivă, se încurajează o viață mai activă și implicare locală."

Întrebare: "Cine impune țărilor conceptului orașului de 15 minute?"

Răspuns Chat GPT:

"Conceptul orașului de 15 minute nu este impus de nicio entitate guvernamentală sau internațională. Acesta a fost propus inițial de Carlos Moreno, profesor la Universitatea Sorbonne din Paris, în 2016, ca o soluție la problemele de mobilitate, poluare și accesibilitate din marile orașe. Ideea sa răspândit rapid în rândul comunelor, orașelor și guvernelor care caută să dezvolte infrastructura într-un mod durabil și echitabil pentru locuitorii lor."

PS. Aici prostia artificială minte! României, de exemplu, acest concept este impus de către UE, prin PNRR.


Deci, stăpănii guvernelor plănuiesc încălcarea libertății de mișcare a oamenilor, libertate dobândită la naștere și prevăzută inclusiv în Constituție. Atunci, de ce ecologiștii lui pește (falșii ecologiști) neagă acest lucru?

Răspuns: pentru că așa au primit ordin de la stăpănii lor ce-i finanțează.

PS: Stați în închisoare! Salvați planeta!


Sursa postării:

https://www.facebook.com/paulin.andrei.7/posts/pfbid0sRLrR3x8W3G6VozynooDmFbcYwfBH5SjmwjdxrGFwhBg3o8DMdqzhEgfW8HjDr3rl

Tags:

Paulin Andrei: Întrebări ce le-am adresat pentru stăpânii ce l-au programat pe ChatGPT, pe tema închisorilor de 15 minute, numite eufemistic drept "orașe de 15 minute" →

ChatGPT about 15 minutes City

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune obligativitatea de a limita numărul de ieșiri din oraș cu mașina?"

Răspunsul lor transmis prin intermediul mașinii artificiale de propagandă comunistoidă, numită Chat GPT:

"Da, conceptul de "orașul de 15 minute" presupune limitarea numărului de deplasări cu mașina în afara orașului, pentru a încuraja utilizarea mijloacelor de transport alternative cum ar fi bicicletele, trotinetele, transportul în comun sau mersul pe jos. Scopul este de a reduce traficul și poluarea, precum și de a facilita accesul la servicii și amenități într-un timp scurt de deplasare."

Întrebare pentru Chat GPT: "Orașul de 15 minute presupune obligativitatea de a plăti de fiecare dată când ieși afară din oraș cu mașina, inclusiv cu mașina electrică?"

Răspuns de la Chat GPT:

"Da, orașul de 15 minute presupune obligativitatea de a plăti taxa de ieșire din oraș de fiecare dată când părăsiți orașul cu mașina, inclusiv cu mașina electrică. Această taxă are rolul de a reduce traficul din oraș și de a încuraja utilizarea mijloacelor de transport în comun sau a bicicletelor."

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune plata prin mijloace biometrice a biletului electronic pe mijloacele de transport în comun?"

Răspuns Chat GPT:

"Da, conceptul de oraș de 15 minute implică utilizarea plată prin mijloace biometrice a biletului electronic pe mijloacele de transport în comun. Aceasta ar putea reduce timpul de așteptare și de plata a bilete în stațiile de autobuz sau tramvai, ceea ce ar face călătoria mai eficientă și mai agreabilă pentru pasageri."

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune plata prin mijloace biometrice a ieșirilor cu mașina din oraș?"

Răspuns Chat GPT:

"Da, ideea orașului în 15 minute este de a avea totul la îndemână, la maxim 15 minute distanță de mers pe jos sau cu bicicleta. Cu toate acestea, plata prin mijloace biometrice a ieșirilor cu mașina din orașul nu este un aspect comun asociat cu acest concept de oraș."

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune limitarea ieșirilor cu mașina din oraș, chiar dacă aceste ieșiri sunt plătite?"

Răspuns Chat GPT:

"Da, conceptul de oraș de 15 minute implică limitarea ieșirilor cu mașina din oraș, chiar dacă acestea sunt plătite. Acest concept încurajează utilizarea de mijloace de transport ecologice, cu emisii scăzute sau fără emisii, cum ar fi bicicletele, scuterele electrice sau transportul public, pentru a reduce traficul, poluarea și impactul asupra mediului."

Întrebare: "Cum se va limita, tehnic, numărul de ieșiri cu mașina din oraș, în orașele de 15 minute?"

Răspuns Chat GPT:

"Una din posibilele soluții tehnice pentru a limita numărul de ieșiri cu mașina din oraș în orașele de 15 minute poate fi impunerea unui sistem de taxare a accesului în oraș. Acest sistem poate folosi tehnologii avansate, cum ar fi citirea automată a numărului de înmatriculare a mașinii și plata prin intermediul unor aplicații mobile sau a cardurilor bancare. O altă soluție poate fi încurajarea utilizării transportului public prin investiții în infrastructura de transport, introducerea de benzi dedicate pentru transportul în comun sau reduceri de tarife în anumite intervale orare."

Întrebare: "Ce se poate întâmpla, dacă o mașină iese din orașul de 15 minute fără să plătească?"

Răspuns Chat GPT:

Dacă o mașină iese din orașul de 15 minute fără să fi plătit pentru parcarea în oraș, atunci șoferul mașinii poate primi o amendă pentru această infracțiune. Valoarea acestei amenzi poate varia în funcție de legile locale.

PS. Observați că Chat GPT numește această faptă drept "infracțiune" (penală), ci nu "contravenție".

Întrebare: "Ce se poate întămpla, dacă o mașină intră în orașul de 15 minute, fără să plătească?"

Răspuns Chat GPT:

"Dacă o mașină intră în orașul de 15 minute fără să plătească, ar putea primi o amendă pentru încălcarea regulilor privind plata taxelor de intrare în oraș sau pentru neplata taxelor de drum. În unele cazuri, mașina ar putea fi oprită de către autoritățile de trafic și ar putea fi trimis la platformă sau o parcare specială pentru a-i fi aplicată o penalizare. Este important să respectăm regulile și legile de circulație pentru a evita astfel de situații neplăcute."

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune un număr limitat de ieșiri din oraș cu bicicleta sau pe jos?"

Răspuns Chat GPT:

Conceptul de orașul de 15 minute se referă la un oraș în care oamenii au acces la toate nevoile lor de bază (de exemplu, magazine, școli, parcuri) într-un timp maxim de 15 minute, fie că se deplasează cu bicicleta, pe jos sau cu transportul public. Dar nu există limitări când vine vorba de numărul de ieșiri din oraș."

Îngrebare: "Orașul de 15 minute presupune plata unei taxe pentru ieșirea din oraș cu bicicleta sau pe jos?"

Răspuns Chat GPT:

"Nu, conceptul de oraș de 15 minute se referă la un plan urbanistic care propune ca majoritatea serviciilor și facilităților de care oamenii au nevoie să fie la o distanță de maximum 15 minute de mers pe jos sau cu bicicleta. Nu există o taxă pentru a ieși din oraș cu bicicleta sau pe jos."

Întrebare: "Orașul de 15 minute presupune instalarea unor bariere pentru mașini, la intrarea și ieșirea din orașe?"

Răspuns Chat GPT:

"Da, conceptul de oraș de 15 minute presupune instalarea unor bariere pentru mașini la intrarea și ieșirea din orașe, astfel încât să se poată promova mijloacele de transport alternative, precum bicicletele sau mersul pe jos, și să se reducă traficul în oraș. Scopul este de a face orașul mai sustenabil și mai prietenos cu mediul, pentru a avea calitatea vieții cetățenilor și pentru a reduce poluarea."

Întrebare: "Inclusiv rezidenții unui oraș vor plăti pentru intrarea și ieșirea dintr-un oraș de 15 minute?"

Răspuns Chat GPT:

"Da, inclusiv rezidenții unui oraș vor plăti pentru a intra și ieși din orașul respectiv, chiar și pentru perioade de 15 minute. Acest lucru depinde de politicile fiecărui oraș în parte, iar unele orașe ar putea să aplice reduceri sau să ofere abonamente pentru rezidenții lor."

Întrebare: "Conceptul orașului de 15 minute încalcă drepturile și libertățile omului, în special libertatea de mișcare?"

Răspuns Chat GPT:

"Nu cred că conceptul orașului de 15 minute încalcă drepturile și libertățile omului, inclusiv libertatea de mișcare. Scopul acestui concept este de a crea comunități locale, unde oamenii pot afla tot ceea ce au nevoie într-un timp scurt și fără a fi nevoie să călătorească departe. În aceste comunități există o varietate de servicii și facilități, cum ar fi magazine, școli, locuri de muncă și timpi scurți de deplasare între aceste locații. Acest concept ar trebui să încurajeze oamenii să iasă din case mai des, să își petreacă timpul în oraș și să își cunoască vecinii. Prin urmare, nu cred că se încalcă drepturile și libertățile omului, inclusiv libertatea de mișcare, ci dimpotrivă, se încurajează o viață mai activă și implicare locală."

Întrebare: "Cine impune țărilor conceptului orașului de 15 minute?"

Răspuns Chat GPT:

"Conceptul orașului de 15 minute nu este impus de nicio entitate guvernamentală sau internațională. Acesta a fost propus inițial de Carlos Moreno, profesor la Universitatea Sorbonne din Paris, în 2016, ca o soluție la problemele de mobilitate, poluare și accesibilitate din marile orașe. Ideea sa răspândit rapid în rândul comunelor, orașelor și guvernelor care caută să dezvolte infrastructura într-un mod durabil și echitabil pentru locuitorii lor."

PS. Aici prostia artificială minte! României, de exemplu, acest concept este impus de către UE, prin PNRR.


Deci, stăpănii guvernelor plănuiesc încălcarea libertății de mișcare a oamenilor, libertate dobândită la naștere și prevăzută inclusiv în Constituție. Atunci, de ce ecologiștii lui pește (falșii ecologiști) neagă acest lucru?

Răspuns: pentru că așa au primit ordin de la stăpănii lor ce-i finanțează.

PS: Stați în închisoare! Salvați planeta!


Sursa postării:

https://www.facebook.com/paulin.andrei.7/posts/pfbid0sRLrR3x8W3G6VozynooDmFbcYwfBH5SjmwjdxrGFwhBg3o8DMdqzhEgfW8HjDr3rl