Dragi susținători ai școlii clasice,
În contextul discuțiilor – pentru că dezbateri organizate de MEC nu există – legate de noul proiect de Lege a Educației în varianta Ligia Deca, proiect care ar desăvârși procesul de punere pe butuci a școlii românești, vă semnalez recenta postare de pe blogul Școlii Clasice: https://www.scoalaclasica.com/post/pedagogia-inteligențelor-multiple-și-dictatura-creditului-social
Digitalizarea sistemului de educație se face în numele unor sloganuri care pot suna bine, precum cel al “inteligențelor multiple” sau al “parcursului educațional individualizat”, dar care ascund, de fapt, interese corporate și realități distopice. Pentru a găsi soluții care să ne permită să rezistăm acestor inginerii sociale trebuie să analizăm natura și mecanismele acestor inginerii. Numai astfel vom putea înțelege în ce direcție trebuie să ne îndreptăm, cea a școlii clasice, și de ce această direcție este non-negociabilă.
Cu cele mai bune gânduri,
Mircea Platon